Centrul Internațional ,,La Strada” anunță concurs pentru angajarea unui/ei ofițer/ă de program
Suntem o organizație neguvernamentală care apără drepturile omului. De mai bine de două decenii, depunem toate eforturile pentru a consolida o societate sensibilă la problemele care afectează femeile şi copiii, o societate care să vrea și să poată să protejeze eficient victimele violenței în familie, abuzului și exploatării sexuale, traficului de ființe umane.
Misiunea noastră este să contribuim la respectarea drepturilor şi intereselor legitime ale femeilor şi copiilor din Republica Moldova la toate nivelurile – individual, legislativ şi executiv. Promovăm acest lucru printr-o abordare complexă a activităților noastre: informare şi educație, sprijin direct şi asistență acordate beneficiarilor, prin consolidarea capacităților profesioniștilor şi prin dezvoltarea politicilor.
În contextul extinderii echipei Centrului Internațional ,,La Strada”, lansăm un concurs pentru angajarea unui/ei ofițer/ă de program.
DETALII DESPRE FUNCȚIA PROPUSĂ
Sarcini generale: Este responsabil/ă de implementarea activităților proiectelor din domeniul de activitate al organizației în conformitate cu planul aprobat de echipa de management. Activitatea este centrată pe sprijin operațional, logistic și tehnic.
Cerințe față de deținătorul/oarea funcției:
- Studii superioare finalizate în domenii relevante (drept, management, științe sociale, etc.);
- Experiență de minim 3 ani într-o organizație neguvernamentală, organizație internațională ori într-o altă instituție relevantă poziției;
- Posedarea fluentă a limbilor română și engleză. Cunoașterea limbii ruse sau a altor limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
- Capacități bune de organizare și coordonare a proiectelor;
- Posedarea cunoștințelor în domeniul drepturilor omului, drepturile femeilor și copiilor, digitalizării, alte domenii relevante va constitui un avantaj comparativ;
- Experiența în colaborare cu instituțiile publice, donatori, fundații sau instituții internaționale va constitui un avantaj comparativ;
- Folosirea calculatorului în activitatea zilnică și posedarea la nivel avansat a MS Office, Windows și abilități avansate de navigare pe internet.
Regim de muncă:
- Contract de muncă pe termen determinat (conform proiectului), cu posibilitate de prelungire;
- Program de lucru: de regulă, de la 09.00 la 18.00, de luni până vineri, cu flexibilitate în funcție de necesități.
Sarcini specifice:
- Participă la planificarea și implementarea activităților din cadrul proiectelor, asigurând respectarea termenelor și obiectivelor stabilite.
- Coordonează buna desfășurare a activităților, monitorizează progresul acestora și propune ajustări, atunci când este necesar.
- Contribuie la elaborarea planurilor de lucru, termenilor de referință, notelor informative și altor documente de proiect.
- Colectează și analizează date, indicatori și statistici relevante pentru monitorizarea și evaluarea proiectelor.
- Redactează rapoarte periodice și rapoarte finale către echipa de management și donatori, în conformitate cu cerințele contractuale.
- Asigură corespondența oficială cu autoritățile publice, partenerii și finanțatorii, precum și arhivarea corespunzătoare a documentelor de proiect.
- Organizează logistic activitățile proiectului (evenimente, instruiri, reuniuni de lucru) și gestionează comunicarea cu participanții.
- Oferă suport administrativ și financiar în planificarea și gestionarea bugetelor, inclusiv în procesul de achiziție de bunuri și servicii.
- Colaborează cu responsabilul de comunicare pentru asigurarea vizibilității activităților și rezultatelor proiectului.
- Coordonează distribuirea sarcinilor între membrii echipei și monitorizează realizarea acestora.
- Participă la ședințe interne și externe, contribuind la documentarea și raportarea concluziilor relevante.
- Contribuie la procesul de învățare instituțională și la activitățile de dezvoltare organizațională ale Centrului Internațional „La Strada”.
Competențe organizaționale și manageriale:
- Comunicare asertivă – exprimarea clară și respectuoasă a opiniilor, adaptarea mesajelor și oferirea feedback-ului constructiv;
- Lucru în echipă – cooperare activă, deschidere la opiniile colegilor și orientare spre atingerea obiectivelor comune;
- Auto-dezvoltare continuă – dorință constantă de învățare, receptivitate la feedback și implicare în dezvoltarea profesională;
- Planificare și organizare eficientă – capacitatea de a prioritiza sarcinile, de a gestiona timpul și resursele pentru atingerea rezultatelor;
- Competențe de relaționale profesională (networking) – menținerea relațiilor constructive cu partenerii, colaboratorii și instituțiile relevante;
- Competențe de dezvoltare a echipei – încurajarea colaborării și învățării în echipă.
Dosarul candidatului/ei va include:
- CV-ul în format Europass ce va include două persoane de referință. Persoanele de referință vor fi contactate conform procedurii de verificare a potențialilor angajați.
- Scrisoare de motivare.
Procesul de recrutare: Dosarele vor fi prezentate în format electronic la adresa de e-mail: office@lastrada.md cu mențiunea ,,Concurs ofițer/ă de program”. Informații adiționale pot fi solicitate la adresa de e-mail office@lastrada.md sau la numărul de telefon 0-22-234906.
Evaluarea dosarelor se va realiza în două etape:
- Analiza dosarelor și preselectarea candidaților eligibili;
- Interviu cu persoanele preselectate;
- Proba scrisă de verificare a cunoștințelor profesionale.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 7 noiembrie 2025
Centrul Internațional ,,La Strada încurajează aplicațiile timpurii și își rezervă dreptul de a desfășura interviuri cu potențialii candidați anterior expirării termenului anunțului de angajare.
Prin depunerea documentelor pentru funcția solicitată, candidatul/a consimte implicit verificarea de către Centrul Internaţional „La Strada” a informației furnizate.