Articole

Înapoi
Informativ

Suntem în căutarea unui Ofiţer de Comunicare

Cine suntem:

Centrul Internațional "La Strada" Moldova este o organizație neguvernamentală care susține ferm drepturile femeilor și copiilor de a nu fi supuși violenței. Timp de 16 ani, "La Strada" colaborează cu autoritățile naționale și organizațiile societății civile, cu forțele de ordine şi cei din domeniul justiției, cu specialiști în domeniul sănătății, protecției sociale şi educaţiei, mass-media și mediul academic pentru a avansa și apăra drepturile femeilor supraviețuitoare a traficului de ființe umane, violenței în familie şi violenței sexuale, copiilor care au suferit de exploatare sexuală şi abuzul sexual inclusiv online.

Suntem o organizație activitatea căreia se bazează pe o Strategie. Obiectivele noastre pornesc de la nevoile beneficiarilor și deficiențele sistemului de protecție a statului, în timp ce activitățile se bazează pe rezultatele obținute și pe parteneriate multisectoriale. Planul strategic 2022-2026 al organizației dezvoltă domeniile distincte de activitate descrise mai sus și prevede un set de acțiuni încorporate în 5 piloni care reflectă o abordare sistemică, pornind de la nivelul rădăcinii de iarbă, la problemele abordate și anume: Prevenire şi intervenție timpurie; Protecție, siguranța și justiție; Consolidarea capacităților; Politici publice; Date și cercetări.

  

Detalii despre poziţia vacantă:

Misiunea Ofiţerului de Comunicare este de a asigura vizibilitatea organizaţiei, promovarea şi mediatizarea activităţilor AO Centrul Internaţional „LA STRADA”.

Responsabilități și atribuții:

  • Elaborează Strategia şi Planul de comunicare a organizației;
  • Participă la elaborarea şi implementarea conceptelor campaniilor de tematice per programe conform planului strategic al organizației;
  • Elaborează conținutul şi menține pagina web, profilul pe reţelele de socializare şi alte instrumente de comunicare al organizației folosind toate tehnologiile informaționale disponibile;
  • Participă la conceptualizarea și elaborarea materialelor de comunicare ale organizației;
  • Scrie şi organizează plasarea articolelor tematice;
  • Organizează şi moderează evenimentele de presă;
  • Stabilește şi menține relații cu ofițerii de presă/comunicatorii din structurile guvernamentale și neguvernamentale, atât la nivel național, cât și internațional;
  • Stabilește şi menține directoriul reprezentanților mass media națională şi internațională, formatori de opinie/bloggeri, resurselor media ale organizațiilor de profil şi facilitează comunicarea acestora cu directorii de programe sau alți experți din cadrul „La Strada”;
  • Monitorizează modul de reflectare în presă a activităților „La Strada” şi a conceptelor promovate de organizaţie;
  • Reprezintă organizația la diverse activități publice/evenimente;
  • Îndeplinește şi alte responsabilități la indicațiile directorilor de programe sau directorului executiv.

Care sînt cerinţele faţă de candidaţi:

  • Studii superioare complete în domenii relevante;
  • Experiență de lucruîn promovarea activităților unei organizații neguvernamentale și/sau în domeniul comunicării și mass-media;
  • Abilități excelente de scriere în limba română;
  • Cunoașterea bună a limbilor rusă și engleză;
  • Cunoaşterea calculatorului (MS Office, Outlook, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax) şi a echipamentului suplimentar (foto/video);
  • Devotament faţă de organizaţie şi valorile acesteia;
  • Responsabilitate, integritate, capacitate de muncă în echipă, flexibilitate și punctualitate.
  • Capacitatea de a lucra în regim de urgenţă;

Experiența de voluntariat în cadrul unei organizații neguvernamentale internaționale și/sau cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video vor constitui un avantaj.

Ce oferim:

  • Posibilitate de angajare începând cu 1 iulie 2022 la o poziţie full-time;
  • Lucru în cadrul unei echipe tinere, prietenoase, profesioniste și dinamice;
  • Salariu competitiv, negociat individual la interviul de angajare.

Procedura de aplicare:

Candidații pentru funcția vacantă de Ofițer de Comunicare sunt invitați să trimită un dosar care va include o Scrisoare de motivare și un CV actualizat la adresa de e-mail: office@lastrada.md, cu mențiunea ”Concurs – Comunicare”. Vor fi examinare doar dosarele complete, recepționate până la data de 01 iulie 2022. Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.

Pentru orice alte detalii ne puteți scrie la adresa de e-mail: office@lastrada.md sau apelați-ne la numărul de telefon 0 22 234906.

Telefoane de încredere